poniedziałek, 16 listopada 2015

Trzy pytania o eventy do Michała Cielibały

Trzy pytania o eventy do…


Michała Cielibały


doradcy podatkowego, właściciela trzech biur w Kielcach i Iłży.


W najbliższy wtorek organizuje Pan II edycję gry miejskiej pt. „TaxMania – pociąg do biznesu”. Jaki jest marketingowy cel tego typu przedsięwzięć organizowanych przez biuro doradcy podatkowego?


Tegoroczna edycja gry odbędzie się 17 listopada br. w ramach VIII edycji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Zależy nam, aby doradztwo podatkowe i doradcy podatkowi automatycznie kojarzyli się z prowadzeniem biznesu i byli jego nieodłączną częścią. W ubiegłorocznej zabawie wzięli udział przede wszystkim uczniowie, studenci oraz młode osoby planujące rozpoczęcie własnego biznesu. Organizacja „TaxManii” to jeden z elementów naszej kampanii wizerunkowej, ale równie ważny jest walor edukacyjny.



Nie oczekujemy, że przeprowadzenie gry będzie skutkować natychmiastowym podpisaniem umów z nowymi klientami, ale wiemy, jak to wydarzenie pozytywnie wpływa na wizerunek naszej firmy, ponieważ jesteśmy dobrze kojarzeni i stajemy się bardziej rozpoznawalni, szczególnie w regionie.



Organizując grę miejską możemy liczyć na promocję tego wydarzenia przez instytucje wspierające i patronujące. Poza urzędami skarbowymi, ZUS-em, Urzędem Miasta, Urzędem Pracy i bankami w tym roku wspiera nas Kuratorium Oświaty.



Marka „Biurex” – organizatora II edycji gry miejskiej TaxMania – pociąg do biznesu” trafia w ten sposób do bardzo szerokiego kręgu odbiorców. Część z nich to nasi potencjalni klienci. Kiedy oni lub ich znajomi będą szukać doradcy podatkowego, będą wiedzieć do kogo najlepiej się zwrócić:)



Ile kosztuje organizacja tego rodzaju wydarzenia i jak dużo czasu trzeba poświęcić na przygotowania?


Koszt to przede wszystkim czas mój i pracowników biura spędzony na planowaniu, uzgodnieniach z partnerami no i oczywiście przeprowadzeniu gry w wyznaczonym terminie. Przygotowania trwają wiele tygodni, ale za drugim razem jest znacznie łatwiej. Trzeba także pamiętać o nagrodach dla uczestników, to ważny element uatrakcyjnienia zabawy, a uczestnicy z całą pewnością oczekują takiego aspektu.



Moim zdaniem nawet mała kancelaria podatkowa jest w stanie zorganizować podobne wydarzenie, choć na pewno są do tego potrzebne zdolności organizacyjne. Poza tym konieczny jest pasja i entuzjazm oraz zaangażowanie współpracowników, którzy rozumieją i akceptują cel tego typu przedsięwzięć.



Gra miejska to część szerszej inicjatywy pod hasłem „Akademia Podatkowa TaxMania”.


Tak, postanowiliśmy stworzyć miejsce dla ludzi przedsiębiorczych, nastawionych na sukces w biznesie. Poza wydarzeniami takimi jak jak gra miejska w ramach Akademii prowadzimy szkolenia z zakresu praktycznej księgowości, m.in. dla osób bezrobotnych, którzy mogą ubiegać się o pokrycie kosztu udziału przez urząd pracy. Poza tym wspieramy start-upy, pomagając załatwić formalności związane z otwarciem biznesu, doradzamy w kwestiach związanych z wyborem formy prawnej, opodatkowania, prowadzeniem księgowości itd.


Współpracujemy z organizacjami studenckimi, uczelniami oraz szkołami ponadgimnazjalnymi. Organizujemy praktyki studenckie oraz praktyki dla uczniów szkół średnich.



Chcemy, by młodzież poznawała specyfikę zawodu doradcy podatkowego. Dbamy o podniesienie ich świadomości z zakresu prawa podatkowego, organizując liczne szkolenia i prezentacje.



Lubię dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem, dlatego często prowadzę wykłady i prelekcje. Fakt, że pochłania to mnóstwo mojego czasu, ale z perspektywy czasu widzę, że przynosi to dla mojego biura coraz więcej korzyści, jak chociażby pozyskiwanie zdolnych pracowników.


Zobacz stronę internetową Michała Cielibały



Trzy pytania o eventy do Michała Cielibały

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz