Gdzie internauci szukają informacji o biznesie, finansach i prawie?
Planując działania promocyjne w internecie warto wiedzieć, jakie strony najchętniej odwiedzają internaucie zainteresowani podatkami i księgowością. Takich danych dostarcza badanie z października br.
Wyniki ogólnopolskiego badania Internetu Megapanel PBI/Gemius mogą być przydatne zarówno przy planowaniu kampanii reklamowej jak i działań PR-owych (np. pisania artykułów, wypowiedzi eksperckich, komentarzy itd.). Warto też przyjrzeć się artykułom na najbardziej popularnych portalach, po to by wiedzieć jak skonstruować treść, która przyciągnie i zainteresuje czytelnika.
Pierwsza trójka TOP 20 wg liczby użytkowników jest zdominowana przez największe portale:
1. Grupa Wirtualna Polska – biznes, finanse, prawo – 6,09 mln użytkowników co stanowi 25% zasięgu,
2. Grupa Onet – RASP – biznes, finanse, prawo – 5 mln użytkowników, co daje 20% zasięgu,
3. Grupa gazetaprawna.pl – biznes, finanse, prawo – 3,79 mln użytkowników – ponad 15% zasięgu.
Powyżej dwóch milionów odwiedzających ma Grupa bankier.pl (Puls Biznesu), Grupa interia.pl oraz Grupa gazeta.pl.
Nieco powyżej miliona użytkowników ma Grupa Gofin.pl i forumprawne.org.
Strony internetowe zajmujące się m.in. tematyką podatkową, które odnotowały mniej niż milion, ale więcej niż 300 tysięcy odwiedzających to m.in. Grupa Wolters Kluwer, egospodarka.pl, Grupa Wydawnictwo WIP i podatki.biz.
Źródło: http://www.marketing-news.pl za Ogólnopolskie badania Internetu megapanel z październiak 2015 r. PBI/Gemius, zrealizowane przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu.
Gdzie internauci szukają informacji o biznesie, finansach i prawie?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz