wtorek, 19 kwietnia 2016

Doradcy podatkowi przed sądami administracyjnymi 2005-2015

Doradcy podatkowi przed sądami administracyjnymi w latach 2005-2015


Rosnąca liczba doradców podatkowych w postępowaniach przed wojewódzkimi sądami administracyjnymi oraz największa liczba spraw z ich udziałem przed Izbą Finansową Naczelnego Sądu Administracyjnego w porównaniu z liczbą adwokatów i radców prawnych – to wnioski ze statystyk za ostatnie 10 lat.


Liczba doradców podatkowych występujących w postępowaniach toczących się przed Wojewódzkimi Sądami Administracyjnymi w latach 2005-2015.


dpWSA


Izba Finansowa Naczelnego Sądu Administracyjnego – liczba spraw z udziałem doradców podatkowych (niebędących adwokatami ani radcami prawnymi).


dp IF NSA


Izba Finansowa Naczelnego Sądu Administracyjnego – liczba spraw z udziałem doradców podatkowych (niebędących adwokatami ani radcami prawnymi) w porównaniu z udziałem adwokatów i radców prawnych (w procentach).


dp_procenty


Izba Gospodarcza Naczelnego Sądu Administracyjnego – liczba spraw z udziałem doradców podatkowych.


do NSA IG


Opracowanie własne w oparciu o statystyki ze stron www.nsa.gov.pl

Przeczytaj także: „Kim się świeżo upieczeni doradcy podatkowi?” i „Nie słabnie zainteresowanie zawodem doradcy podatkowego„.



Doradcy podatkowi przed sądami administracyjnymi 2005-2015

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz