Właściciele kancelarii podatkowych i biur rachunkowych oferują swoim klientom różnego rodzaju rabaty, bonifikaty, upusty. Obniżając ceny usług chcą zdobyć nowe zlecenia i wyprzedzić konkurencję. Sprawdź jakie zniżki oferują najczęściej.
Konkurować można na wiele sposobów – jeden z nich to oferowanie niższej ceny za świadczone usługi. W warunkach dużej konkurencji argument ceny zyskuje na znaczeniu, niejednokrotnie stając się narzędziem agresywnej rywalizacji o klienta.
Przyjrzymy się przykładom promocji cenowych stosowanych przez właścicieli kancelarii podatkowych i biur rachunkowych. Wszystkie są prawdziwe i pochodzą z ogólnie dostępnych informacji i cenników.
Promocja – nowa firma
Jest ona kierowana do osób rozpoczynających działalność gospodarczą i stanowi wsparcie dla przedsiębiorcy w początkowej fazie prowadzenia biznesu. Obniżce ceny często towarzyszy możliwość skorzystania z nieodpłatnej pomocy przy wyborze formy opodatkowania, wypełnieniu niezbędnych formularzy oraz rejestracji nowej firmy w urzędach. Na dodatkowe preferencje cenowe mogą liczyć osoby posiadające status absolwenta lub bezrobotnego.
Formy promocji:
Promocja – nowy klient
Z obniżonej ceny może skorzystać każdy nowy klient. Promocja przewiduje obsługę przez 1 miesiąc gratis lub rabat w wysokości np. 25% przez pierwsze trzy miesiące od zawarcia umowy. Zniżka może być przyznawana po powołaniu się na informację o promocji ze strony internetowej kancelarii lub biura.
Promocja – zmień biuro
Przedsiębiorcy są zachęcani do zmiany kancelarii podatkowej lub biura rachunkowego za pomocą rabatów. Oferuje im się niższą cenę od tej, którą płacili w poprzednim biurze lub nawet darmową obsługę w pierwszym okresie współpracy.
Formy promocji:
Promocja – poleć nas znajomym
Popularną formą promocji cenowej są programy partnerskie i lojalnościowe skierowane do aktualnych klientów. Przewidują one zniżki dla klientów, którzy polecą innym przedsiębiorcom usługi kancelarii/biura i dzięki tej rekomendacji właściciel podpisze z nowym klientem umowę (zwykle na minimum rok). W zamian za skuteczną rekomendację klient kancelarii może liczyć na preferencje:
Obniżce przyznanej klientowi za przyprowadzenie znajomych do kancelarii/biura towarzyszy czasem rabat dla nowego klienta (zwykle 30-50% przez pierwsze 1-3 miesiące).
Inne przykłady promocji
Przeczytaj także: Trzy pytania o ceny usług do dr Ireny Sobieskiej
Promocje cenowe w kancelariach podatkowych i biurach rachunkowych
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz