piątek, 9 czerwca 2017

Księga znaku Twojej firmy - łatwiej niż myślałeś!

Księga znaku Twojej firmy – łatwiej niż myślałeś!


Stworzenie systemu identyfikacji wizualnej to pierwszy krok w kierunku promocji każdej firmy. Nawet jednoosobowa kancelaria podatkowa czy biuro rachunkowe mogą w prosty sposób zwiększyć swoją rozpoznawalność i budować markę.


Raz, a dobrze!


Warto poświęcić na to czas – później wystarczy już tylko konsekwentnie stosować raz wypracowane rozwiązanie. To szczególnie ważne dla nowo powstających firm. Profesjonalnie opracowany system identyfikacji wizualnej można stosować przez wiele lat, później można pomyśleć o odświeżeniu.


Dlaczego warto stworzyć księgę marki?


  • aby odróżnić i wyróżnić się na tle konkurencji,

  • aby klient łatwiej nas zapamiętał i kojarzył,

  • aby we wszystkich materiałach promujących firmę była ona prezentująca w jednolity sposób,

  • aby zwiększyć swoją widoczność on line i off line.

Jak wygląda system identyfikacji wizualnej małej firmy?


Kancelarie i biura działające na rynku od wielu lat większość części składowych systemu identyfikacji stosują na co dzień. W niektórych przypadkach wystarczy niewielkie dopracowanie przez grafika. Najprostsza księga marki obejmuje następujące elementy:


  • logotyp,

  • barwy firmowe,

  • typografia (stosowane czcionki),

  • elementy graficzne – przede wszystkim zdjęcia,

  • treści firmowe – slogany, hasła, słowa kluczowe, opisy itp.

Przeczytaj takżeWizytówka – proste i skuteczne narzędzie promocji, a tutaj o rebrandingu.



Potrzebujesz pomocy: chcesz stworzyć księgę marki dla swojej kancelarii lub biura rachunkowego?
Pora aby odświeżyć wizerunek graficzny firmy?


Zapraszam do współpracy!



Księga znaku Twojej firmy - łatwiej niż myślałeś!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz