Księga znaku Twojej firmy – łatwiej niż myślałeś!
Stworzenie systemu identyfikacji wizualnej to pierwszy krok w kierunku promocji każdej firmy. Nawet jednoosobowa kancelaria podatkowa czy biuro rachunkowe mogą w prosty sposób zwiększyć swoją rozpoznawalność i budować markę.
Raz, a dobrze!
Warto poświęcić na to czas – później wystarczy już tylko konsekwentnie stosować raz wypracowane rozwiązanie. To szczególnie ważne dla nowo powstających firm. Profesjonalnie opracowany system identyfikacji wizualnej można stosować przez wiele lat, później można pomyśleć o odświeżeniu.
Dlaczego warto stworzyć księgę marki?
- aby odróżnić i wyróżnić się na tle konkurencji,
- aby klient łatwiej nas zapamiętał i kojarzył,
- aby we wszystkich materiałach promujących firmę była ona prezentująca w jednolity sposób,
- aby zwiększyć swoją widoczność on line i off line.
Jak wygląda system identyfikacji wizualnej małej firmy?
Kancelarie i biura działające na rynku od wielu lat większość części składowych systemu identyfikacji stosują na co dzień. W niektórych przypadkach wystarczy niewielkie dopracowanie przez grafika. Najprostsza księga marki obejmuje następujące elementy:
- logotyp,
- barwy firmowe,
- typografia (stosowane czcionki),
- elementy graficzne – przede wszystkim zdjęcia,
- treści firmowe – slogany, hasła, słowa kluczowe, opisy itp.
Przeczytaj także: Wizytówka – proste i skuteczne narzędzie promocji, a tutaj o rebrandingu.
Potrzebujesz pomocy: chcesz stworzyć księgę marki dla swojej kancelarii lub biura rachunkowego?
Pora aby odświeżyć wizerunek graficzny firmy?
Zapraszam do współpracy!
Księga znaku Twojej firmy - łatwiej niż myślałeś!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz