środa, 4 października 2017

Książka: promocja dla doradców podatkowych i księgowych





Moja książka o promocji dla doradców podatkowych i księgowych



“Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego” to książka, w której dzielę się doświadczeniem i wiedzą o tym, jak samodzielnie, skutecznie i zgodnie z prawem promować usługi świadczone przez doradców podatkowych i właścicieli biur rachunkowych.



Dla kogo jest ta książka?



Publikacja jest sprofilowana branżowo – uwzględnia specyfikę, aktualne uwarunkowania rynkowe oraz regulacje prawa powszechnego i korporacyjnego obejmujące osoby świadczących usługi księgowe i doradcze.



  • dla doradców podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy,


  • dla osób zarządzających kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketingu czy public relations, nie tworzą osobnych działów marketingu czy PR,


  • dla właścicieli niewielkich biur rachunkowych i kancelarii prawnych.


O czym jest ta książka?



Publikacja zawiera wskazówki, jak skutecznie i zgodnie z prawem promować swoje usługi z wykorzystaniem tradycyjnych narzędzi (budowanie relacji z klientem, public relations, reklama) oraz instrumentów, jakich dostarcza Internet. Zaproponowane rozwiązania opierają się na ponad 15-letniej znajomości branży usług doradczych i księgowych, wielu rozmowach z doradcami podatkowymi podczas prowadzonych szkoleń oraz praktycznym zastosowaniu zdobytej wiedzy we współpracy z kancelariami podatkowymi. Istotnym walorem są zaprezentowane przykłady pozacenowych metod konkurowania na trudnym rynku usług doradczych i księgowych, pomocnych przy budowaniu wiarygodnej marki i stabilnej pozycji kancelarii lub biura.



Co zyskasz dzięki tej lekturze?



Każdy, kto chce utrzymać się na rynku i rozwijać swoją działalność, dzięki tej publikacji pozna i będzie mógł zastosować w praktyce dobrane do swoich potrzeb i możliwości narzędzia promocji. Ta książka to z jednej strony źródło inspiracji do działania, a z drugiej przykłady konkretnych działań, jakie może podjąć właściciel małej i średniej kancelarii podatkowej lub biura rachunkowego po to, aby:



  • być zauważonym przez potencjalnego klienta,


  • budować rozpoznawalną markę,


  • zatrzymać dotychczasowych klientów i sprawić, by byli zadowoleni z obsługi,


  • pozyskać nowe zlecenia.














Referencje



Zawsze uważałem, że marketing stanowi niezbędny składnik sukcesu firmy zarządzanej przez doradcę podatkowego – nawet tej najmniejszej. Od ponad 20 lat z powodzeniem prowadzę własną kancelarię, ale ciągle poznaję i wdrażam nowe instrumenty marketingowe, które w dzisiejszych czasach opierają się głównie na aktywności w Internecie. W codziennej pracy ja i moi współpracownicy szczególną uwagę poświęcamy dobrym relacjom z klientami – nieustannie doskonalimy stosowane na co dzień narzędzia i metody, również poprzez uzyskanie certyfikatu ISO 9001.



Dbając o wysoki poziom usług i stale podnosząc kwalifikacje zawodowe, pamiętajmy również o poszerzaniu wiedzy dotyczącej profesjonalnej komunikacji oraz promocji naszych biur i kancelarii. To się po prostu opłaca.



Zbigniew Maciej Szymik, doradca podatkowy



 













Szczegóły dotyczące publikacji i zamówienia










Książka: promocja dla doradców podatkowych i księgowych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz