czwartek, 17 listopada 2016

Trzy pomysły na zainteresowanie klienta ofertą kancelarii/biura



Trzy pomysły na zainteresowanie klienta ofertą kancelarii/biura


Jakie informacje powinny znaleźć się w ofercie, reklamie i na firmowej stronie internetowej kancelarii podatkowej lub biura rachunkowego? Co najbardziej interesuje klienta?


Potrzebujesz pomocy, masz problem? My go rozwiążemy!


Wyszukiwarki internetowe stały się źródłem wiedzy na każdy temat dlatego, że  wystarczy wpisać proste pytanie i natychmiast otrzymujemy tysiące odpowiedzi i możliwych rozwiązań. Podobnie jest z przedsiębiorcą: szukając pomocy definiuje swój problem czyli obszar, w którym potrzebuje wsparcia, np.: kontrola w firmie, błędy w księgach, przekształcenie działalności, zastępstwo w urzędzie itd. Oferta kancelarii lub biura powinna być sformułowana tak, by stanowiła prostą odpowiedź na zaistniały problem (pytanie). Drugi kierunek, to mocne akcentowanie maksymalnej wygody i minimalnego zaangażowania dzięki współpracy z biurem/kancelarią.


Przykład:
Udzielając nam pełnomocnictwa korespondencja z urzędu skarbowego trafi do naszej kancelarii/biura, w razie wezwania lub kontroli podatkowej złożymy w Twoim imieniu wyjaśnienia.


Z nami unikniesz kłopotów.


Wskazując ryzyko – zwłaszcza finansowe – wynikające z popełnienia błędu w księgach, niedotrzymania terminów czy nieznajomości aktualnych przepisów, można uświadomić klientowi, że dzięki współpracy z kancelarią zyska spokój i poczucie bezpieczeństwa. Komfort prowadzenia biznesu jest dla każdego przedsiębiorcy bezcenny.


Przykład:
Skoncentruj się na swojej działalności, a my zadbamy o poprawne, terminowe i zgodne z aktualnymi przepisami rozliczenia podatkowe, co pozwoli Ci uniknąć kłopotów z fiskusem.


Tego nie znajdziesz u konkurencji – czym się wyróżniamy?


Dla przedsiębiorcy kancelarie podatkowe i biura rachunkowe niewiele się od siebie różnią. Dlatego warto znaleźć i zdefiniować kilka elementów charakterystycznych tylko dla naszej firmy. Wystarczy, że na przykład wskażemy:


  • korzyści wyróżniające nas na lokalnym rynku, których nie oferuje najbliższa konkurencja,

  • usługi specjalistyczne,

  • dodatkowe czynności (zapewnienie kompleksowej obsługi, bez konieczności szukania pomocy innych fachowców).

Przykład:
Posiadamy ponad 20-letnie doświadczenie w obsłudze podmiotów z branży budowlanej. Znamy i rozumiemy jej specyfikę, dlatego gwarantujemy korzystne i sprawdzone rozwiązania.







Chcesz dowiedzieć się więcej na temat skutecznej promocji kancelarii podatkowej lub biura rachunkowego? Zapraszam do lektury mojej książki!







Trzy pomysły na zainteresowanie klienta ofertą kancelarii/biura

piątek, 4 listopada 2016

Aktualności podatkowe - nowość na TaxPr.pl





Aktualności podatkowe – nowość na TaxPr.pl



Jesteś doradcą podatkowym, księgową lub zajmujesz się podatkami w swojej firmie? Szukasz aktualnych i ważnych informacji podatkowych? Aktualności podatkowe na taxpr.pl to przegląd publikacji z myślą o Tobie.



Aktualności podatkowe – tu zamieszczamy artykuły i informacje wybrane spośród setek artykułów dostępnych w Internecie, specjalnie z myślą o „podatkowcach”. Wielość źródeł gwarantuje pełny obraz tego, co jest aktualnie ważne w podatkach i branżach skoncentrowanych na prawie podatkowym.



W przeglądzie publikacji prasowych i elektronicznych znajdziesz informacje o planowanych zmianach podatkowych, komentarze i opinie dotyczące obowiązujących przepisów, interpretacji podatkowych i orzeczeń sądów administracyjnych, a także ciekawostki podatkowe z kraju i zagranicy.



Zamieszczonymi w Aktualnościach artykułami możesz podzielić się na swoim profilu w portalach społecznościowych, a także przesłać swoim klientom .





Odwiedzaj nas codziennie i bądź na bieżąco!



Przeglądaj Aktualności Podatkowe










Aktualności podatkowe - nowość na TaxPr.pl